Saturday, April 11, 2015

Noloa Vaalimainostamista - Shameful Election Promotion

Eduskuntavaalit 2015 lähestyvät ja vaalikampanjointi käy melko lämpimänä. Eri ehdokkaat yrittävät luovasti monin keinoin päästä näkyviin saaden nimensä ja numeronsa positiivisesti muistiin.

Positiivisesti!

Ehdokas René Hursti, sosiaalityöntekijä, Perussuomalaiset, vaalipiiri Helsinki, sinä epäonnistuit!

Se saatoit olla sinä itse, joka homman mokasi - ei se, että minä puolueesi edustajalle ääntäni antaisin, mutta joku muu ehkä sen tekee. Ainakin TV-kuvan perusteella se saatoit olla sinä tai sitten joku, joka on ihastunut tyyliisi.


Kuvan oikeassa alakulmassa oleva numeroituun huomioliiviin pukeutunut henkilö oli valveutunut, jokin tieto opasti liivimiestä liikkumaan juuri oikeaan kohtaan näkyäkseen TV-ruudussa MTV3:n Huomenta Suomi -lähetyksen haastattelussa, josta nämä kuvakaappauksetkin. Parhaat palat näkyy noin 18-22 minuutin kohdalla.


Joku kollegasi sentään ymmärsi ekan näkyvyyden jälkeen siirtyä muualle, ettei joka kuvassa ole joku liivimies pyrkyrinä...


In a nutshell, if you aim to use special marketing / promoting actions, do it with good taste and understand that too much is too much! 

No comments: